زاید: ایرانی ها آنقدر فوتبال را دوست دارند که گاهی پول شامم را هم حساب می کنند!
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

مرجع خبری پرسپولیس : ايمون زايد مهاجم باشگاه پرسپوليس در گفتگو با يك برنامه راديويي در ايرلند به بيان تجربه خود از حضور در ايران و گلزني در داربي تهران پرداخت و با اشاره به درگذشت يكي از هواداران پرسپوليس پس از داربي، از اشتياق زياد ايراني‌ها به فوتبال گفت.

 

 

 

ايمون زايد مهاجم ليبيايي - ايرلندي باشگاه پرسپوليس كه در حال حاضر به دليل آسيب‌ديدگي در ايرلند به سر مي‌برد در گفتگو با يك برنامه راديويي در اين كشور درباره تجربه حضور خود در ايران گفت:

 

مردم خيلي به من لطف دارند. گاهي پول شامم را هم حساب مي‌كنند! عده‌اي مرا مي‌بوسند و مي‌گويند به خاطر آن بازي خاطره‌انگيز مقابل استقلال علاقه زيادي به من دارند.

 

 

وي با اشاره به سه گلي كه در داربي پايتخت به ثمر رساند گفت: تا چند روز بعد از آن بازي مدام عكسم روي جلد روزنامه‌ها بود. امروز يك نفر مجله‌اي به من نشان داد كه روي جلدش عكس مرا در لباس سوپرمن چاپ كرده بودند. اين موضوع كمي سورئال است!

 

 

 

زايد به درگذشت يكي از هواداران پرسپوليس پس از پيروزي اين تيم در داربي اشاره كرد و گفت: يك خبر بد اين است كه يكي از هواداران پرسپوليس پس از گل سوم دچار حمله قلبي شد و از دنيا رفت. اين موضوع خيلي عجيب است ولي در ايران غيرمتداول نيست چون در اين كشور مردم علاقه خيلي زيادي به فوتبال دارند. آن‌ها به معناي واقعي كلمه عاشق فوتبال هستند. فوتبال در ايران خيلي طرفدار دارد و عده زيادي آن را دنبال مي‌كنند.

 

 

وي ادامه داد: يك روز پس از بازي به من گفته شد كه يكي از هواداران جوان پرسپوليس كه در حال تماشاي بازي بود، پس از اينكه نتيجه را تغيير داديم دچار هيجان شد و درگذشت. باشگاه از من خواست كه با انتشار پيامي در روزنامه همدردي خودم را با خانواده او اعلام كرد. اين خبر واقعا بد بود ولي نشان مي‌دهد كه مردم چه علاقه زيادي به فوتبال دارند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 2324
بازدید کل : 705216
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما